Mistral Restaurant

b_150_100_16777215_00___images_Soft_mistral_rest.jpgSolutii POS restaurante / baruri / pizzerii / cantine

  • solutie software completa pentru administrarea activitatilor din alimentatia publica: restaurante, baruri, cafenele, pizzerii, fast-food-uri, cantine, cluburi, discoteci, etc.
  • reduce timpul de servire si efortul activitatii personalului prin comenzile trimise de la distanta (fara deplasare)
  • fidelizare clienti cu puncte bonus si/sau discounturi
  • acces rapid la functii importante: comenzi catre bucatarie, bonuri client, selectare de produse etc.
  • menuri dinamice pentru activitatea de tip FAST-FOOD
  • control permanent (chiar de la distanta) asupra activitatii si asupra angajatilor
  • pentru CANTINE/CATERING, se pot prelua comenzile pentru ziua urmatoare si calculul automat al necesarului de aprovizionat, conform retetelor
 
Cu ajutorul solutiei MISTRAL RESTAURANT veti avea comunicare perfecta intre bucatarie/bar/sala de mese/terasa si angajati, si veti sti in orice incasarile si comenzile din unitate. Prin folosirea dispozitivelor mobile PDA conectate wireless, comenzile vor fi transmise catre sectii (bar/bucatarie) chiar de la masa clientului, reducand considerabil timpul de servire, eliminand erorile de comunicare si nu in ultimul rand, cresterea vanzarilor. Prin aceasta solutie veti asigura un serviciu rapid si eficient catre clienti.


Beneficiile utilizarii solutiei MISTRAL RESTAURANT
1.  suport informational pentru conducerea intregii activitati, dintr-un restaurant sau a unei retele de restaurante (unitati de alimentatie publica sau prestari servicii)
2.  lucru in retea de calculatoare
3.  cresterea vitezei de operare prin lucru cu touch screen (atingere simbol/imagine/denumire produs pe ecran), fara tastatura sau mouse, cu ajutorul modulului MISTRAL TOUCH-SCREEN
4.  autentificarea accesului utilizatorilor prin parole sau card margnetic
5.  securitatea informatiilor prin drepturi de acces prestabilite (ospatar, sef de sala, sef restaurant, bucatar etc.)
6.  pozitionarea si desenarea (forma, culoare etc) saloanelor si a meselor pe ecran conform amplasamentului real din sala sau salile de servire
7.  alocarea de mese pe ospatari cu protejarea totala a accesului
8.  crearea meniului si a produselor pentru acces rapid utilizand etichete sau imagini sugestive
9.  utilizarea unui numar nelimitat de produse grupate pe categorii
10. modificarea retetelor in functie de solicitarile speciale ale clientilor
11. acordarea de discount-uri in functie de diferite criterii (card de fidelitate, evenimente speciale, etc.)
12. gestionarea automata a stocului pe baza retetelor
13. selectarea rapida a produselor dupa cod, denumire, imagine, cod de bare etc.
14. trimiterea automata a notelor de comanda la bucatarie, bar, etc.
15. preluarea comenzilor si emiterea notelor de plata si a bonurilor fiscale de la distanta, utilizand echipamente fara fir cu ecran tactil (PDA), conectate prin modulul MISTRAL COMENZI MOBILE
16. transferul de produse intre notele de plata ale ospatarilor cu acceptul acestora
17. identificarea clientilor prin card de fidelitate
18. anulare si retur de produse de pe notele de plata cu confirmarea sefului de salon, restaurant, patron, etc.
19. inregistrarea comenzilor pe clienti si locuri in restaurant, cu evidentierea separata a notelor de plata pentru aceeasi masa, la cerere
20. eliminarea erorii umane in calculul corect al notelor de plata si a stocurilor
21. tiparirea notelor de plata utilizand imprimante termice sau case de marcat
22. emiterea de note de plata intermediare
23. emiterea automata a bonurilor fiscale utilizand cele mai multe tipuri de case de marcat existente pe piata romaneasca
24. inregistrarea platilor cu numerar, tichete de masa, carduri etc.
25. inchiderea notelor de plata tip protocol cu confirmare din partea sefului
26. controlul exact al incasarilor pe tipuri de plata (numerar, card, bonuri valorice, etc)
27. centralizarea notelor de plata pe camere pentru sisteme integrate hotel-restaurant
28. un complet generator de rapoarte si existenta sistemului de export a datelor catre alte aplicatii
29. lucreaza si cu stocuri negative
30. atentioneaza intrarea in stocuri negative, expirare perioada de valabilitate a produselor, etc
31. editarea si obtinerea de multiple rapoarte pentru orice perioada de timp
32. pentru cantine, permite preluarea si inregistrarea comenzilor pentru ziua urmatoare si determinarea automata a necesrului de aprovizionare conform retetelor
33. ofera o buna siguranta si securitate a datelor
34. acces securizat la informatii, pentru manageri sau patroni, de la orice distanta utilizand conexiune Internet
35. sincronizarea automata a datelor existente in mai multe puncte de lucru, situate la distanta (preturi, cantitati, produse etc.)
Copyright © 2021 Afil Service SRL.
Professional Joomla Templates - 888 Poker Review